Επισιτισμός και υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων
Το πρόγραμμα στοχεύει στην αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων των εργαζομένων στον επισιτισμό, καλύπτοντας την παρουσίαση εδεσμάτων και ποτών, την εξυπηρέτηση πελατών και τις τεχνικές πωλήσεων. Παράλληλα, περιλαμβάνει θεμελιώδεις έννοιες εργασιακών σχέσεων, υγιεινής και ασφάλειας, καθώς και συστήματα διαχείρισης ποιότητας και ελέγχου τροφίμων (HACCP, ISO 22000). Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία και στη χρήση της αγγλικής ορολογίας στη φιλοξενία.
Μαγειρική και ζαχαροπλαστική τέχνη
Το πρόγραμμα στοχεύει στην εκπαίδευση των καταρτιζομένων στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, καλύπτοντας τεχνικές παρασκευής ελληνικών και ευρωπαϊκών εδεσμάτων, βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων, καθώς και συστήματα διαχείρισης ποιότητας (HACCP, ISO 22000). Παράλληλα, εστιάζει στις εργασιακές σχέσεις στον κλάδο και στην απόκτηση εξειδικευμένου γλωσσικού λεξιλογίου στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική.
Στέλεχος Τουριστικών Γραφείων
Το πρόγραμμα παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση στη λειτουργία των τουριστικών γραφείων, καλύπτοντας την οργάνωση, την επιβατική αερομεταφορά, την έκδοση εισιτηρίων και τον σχεδιασμό τουριστικών πακέτων. Εστιάζει στην εξυπηρέτηση πελατών, τις τεχνικές πώλησης, τις εργασιακές σχέσεις και την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία. Επιπλέον, δίνει έμφαση στη χρήση αγγλικής ορολογίας για την αποτελεσματική επαγγελματική επικοινωνία.
Υπηρεσίες οροφοκομίας και περιβαλλοντική διαχείριση
Το πρόγραμμα στοχεύει στην εκπαίδευση των καταρτιζομένων στη λειτουργία του τμήματος ορόφων, την υγιεινή και ασφάλεια στον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και στις βασικές αρχές εργασιακών σχέσεων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περιβαλλοντική συνείδηση, την εφαρμογή κανόνων υγιεινής και τη χρήση αγγλικής ορολογίας σε επαγγελματικά περιβάλλοντα φιλοξενίας.
Υπηρεσίες υποδοχής και ψηφιακές δεξιότητες
Το πρόγραμμα στοχεύει στην εκπαίδευση των καταρτιζομένων στη λειτουργία μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής επιχείρησης, τις εργασίες υποδοχής, την εξυπηρέτηση και επικοινωνία με πελάτες, καθώς και τις τεχνικές πωλήσεων. Παράλληλα, καλύπτει βασικές γνώσεις εργασιακών σχέσεων, υγιεινής και ασφάλειας, εξυπηρέτησης ατόμων με αναπηρία και χρήσης αγγλικής ορολογίας στον χώρο της φιλοξενίας.